Menin todella myöhään nukkumaan. Hyvähän se oli muistaa yhden aikaan yöllä, että lapseni lähtivät kouluun jo klo.8. Yöunet jäivät siis lyhyiksi, mutta ihme. En herännyt yöllä..ainakaan muistaakseni :D

Aamupalaa laittaessani tunnustelin oloani, olihan nyt se maaginen rv 5+5 aamu, jolloin raskauspahoinvointi on alkanut. Olot olivat ihan ok, hieman hutera olo, nälkä. Mutta muutoin ei mitään, syönnin jälkeen lapset lähtivät ja itse menin takaisin nukkumaan. Pitäähän nyt vielä parin viikon lomasta ottaa kaikki irti :D Enimmäkseen lepäilin vain, mutta sekin auttoi väsymykseen. Kunnes lepäily sai luvan loppua, ystäväni soitti minulle ja kysyi kuulumisia. Samaan aikaan noustessani sängystä, tunsin sen etovan olon. Hymähdin mielessäni, nyt se taitaa alkaa ;) Ajatella, että tämmöinenkin asia, kuin pahaolo saa innostumaan :D Toivon koko sydämestäni tämän olevan hyvä merkki <3

Huonovointisuus on ollut aika-ajoin luonani tämän päivän ajan. Kun olen muistanut syödä pieniä aterioita, on olo helpottanut. Mutta tullut takaisin piakkoin. Nytkin tunnen etoovaa oloa..se on vielä siedettävää, mutta yllättävän voimakasta näin ensimmäiseksi etoamispäiväksi. En ainakaan muistanut, että se heti lähtee näin :)

Huomaan myös, että olen todella kiukkuisa koko ajan. Se ihan selkeästi näistä hormooneista ja myös tästä stressistä..selviääkö tämä vai ei. Mietin koko ajan raskautta, tauotta. Minun on kehitettävä jotain muuta ajateltavaa, tämä aja minut hulluksi..tosin se taidan olla jo valmiiksi :D :P

Tänään minulla on myös ollut todella kipeä selkä! Se on melkeinpä koko ajan jomottanut, ja googlettamalla huomannut sen olevan huono merkki. Joten olen täällä maani myyneenä ollut. Kuin vain saisi itsensä rauhottumaan ja antamaan sen ajan vain mennä. Se kuitenkin tässä tilanteessa se ainut tie. Muuta ei ole. Aika kyllä näyttää mihin suuntaan mennään elämässä. Malttamattomuus, se taitaa olla paheeni tässä asiassa..ja niin monessa muussakin.

Ja pakko vielä laittaa tähän, en tajua itseäni, nytkin istun tässä ja mieleni tekisi ITKEÄ. Se niin naurattaa minua, koska minulla ei ole syytä tällä hetkellä itkeä :D :`( :D